niedziela, 26 kwietnia 2015

Epilog


Wraz z Prowlem siedzieliśmy na dachu jednego z wieżowców Cybertronu. Oglądanie zachodu słońca nadal jest naszym ulubionym zajęciem. Jednak na Cybertronie, zachód wygląda zupełnie inaczej niż na Ziemi. Tutaj niebo jedynie ciemnieje, nie posiada żadnych kolorowych barw. Słońce natomiast jest o wiele jaśniejsze, a kiedy zachodzi, sprawia wrażenie jakby spadało. Dzieje się to tak szybko. Potem, kiedy niebo jest już ciemne, można dostrzec księżyce Cybertronu. To nie jest ten sam zachód, który oglądaliśmy kilka dni przed przyjazdem tutaj, ale ten jest równie fascynujący i piękny. Ale i tak jego największym atutem jest mój ukochany bot siedzący tuż obok mnie.

Prowl złapał mnie za rękę i przyciągnął bliżej siebie. Złożył delikatny pocałunek na moich ustach. Uśmiechnęłam się, a po moim ciele przebiegł elektryczny dreszcz.

-Jesteś szczęśliwa? – zapytał niespodziewanie

-Nawet nie wiesz jak bardzo. Ty…tylko ty jeden jesteś potrzebny mi do szczęścia.

-Dopilnuję więc, byś już zawsze pozostała szczęśliwa – Prowl ponownie mnie pocałował, a ja znów poczułam się jak w niebie. Ta chwila mogła trwać wiecznie. Kiedy w końcu zakończyliśmy pocałunek, spojrzałam botowi prosto w oczy.

-Zawsze razem? – zapytałam

-Zawsze razem.

Tak więc kończymy naszą historię o Jinx, córce Lorda Decepticonów :D Mam nadzieję, że się wam podobała. Czekam na komentarze ;-) Chcę też dodać, że mam już pięć rozdziałów do nowej Blackstar, a szóśty się pisze ;-) Niestety dziś nie pojawi się rozdział do Transformers Prime Zagłada   :-(   
Na razie to tyle. Pozdrawiam :-)
***Niki***

3 komentarze:

  1. Okey, jako że to ostatni rozdział czeka mnie naprawdę długi komentarz.
    Dobra zaczynamy:
    To był chyba twój najlepszy blog. Przebił nawet Blackstar.
    Może to się wydać dziwne, ale przypadkowe znalezienie twojego bloga, jest moim najlepszym wspomnieniem z wakacji 2014.
    Jest niewiele opowiadań o Transformers Prime ale ten blog wymiata!
    Czytałam wiele opowiadań o tej tematyce, po Hiszpańsku, Angielsku, Rosyjsku a nawet Japońskie Transformersowe Historyjki, ale żadne z tych opowiadań nigdy nie dorówna twoim historiom.
    Mimo tak długiej przerwy, to właśnie na rozdziały tego bloga czekałam z największą niecierpliwością...
    Mam ogromną nadzieję że postanowisz kiedyś wznowić tego bloga :)
    Tak przy okazji zadam ci 2 pytania...
    1. Czemu nie było Transformers Prime - Zagłada?? :(
    2. Kiedy Blackstar zostanie wznowiona?
    Pozdrawiam ★★Sisi★★

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że podobają ci się moje opowiadania. Twój blog też zapowiada się bardzo ciekawie ;-) Naprawdę znasz tyle języków?
    1.Nie wstawiłam nowego rozdziału bo nie zdążyłam go napisać. W tym tygodniu powinien się pojawić do piątku, bo wyjeżdżam w góry i będę mieć problem z Internetem.
    2.Blackstar najprawdopodobniej zostanie wznowiona w połowie maja, przed 21 bo jadę do Bułgarii. Pojawi się pierwszy rozdział i będzie 12 dni przerwy, a potem mam nadzieję, że już na bieżąco :-)
    Pozdrawiam i miłego dzionka ;-)
    ***Niki***

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam twój blog na prawde mi sie spodobał wien jak cięzko czasami przychodzi wena. Jestem w 2 technikum i nie mam po prostu na to czasu. Zajrzyj do mnie jak będziesz miała czas. Pozdrawiam Soundwave 2017r.
    Link: http://soundwavepl.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń