piątek, 3 kwietnia 2015

Powoli kończymy

Cześć. Muszę przyznać, że byłam pewna, że pisanie tego bloga zajmie mi jeszcze sporo czasu. A tu się okazuje, że wczoraj miałam taką wenę, że skończyłam wszystkie rozdziały! Myślałam, że wyjdzie trochę więcej rozdziałów, ale jak porównałam ilość stron z Transformers Blackstar, to wyszło tyle samo, wiec chyba nie jest źle.
Tak więc, jutro wstawię kolejny rozdział, a następne co tydzień. Będzie to wyglądało tak:
04.04. - Rozdział XIV - Mrożący energon w żyłach śmiech
11.04. - Rozdział XV - Już czas
18.04. - Rozdział XVI - Wiara
25.04 - Epilog
Jestem też bardzo zadowolona, bo udało mi się napisać dwa pierwsze rozdziały do Transformers Blackstar - restart. Tak więc myślę, że przy dobrych wiatrach zacznę pisać bloga w połowie maja. W dużej mierze to zasługa tak szybkiego udziału w ankiecie, za co bardzo dziękuję. Powiem też przy okazji, że owszem, mam w planach przywrócenie Airachnid, ale raczej nie stanie po stronie botów. Było też zapytanie, czy będą ludzie. Akcja będzie się rozgrywała na Cybertronie, więc raczej nie.
Ostatnią rzeczą jaką chcę oznajmić, jest to, że w nowym opowiadaniu pojawią się postacie, które już dawno chciałam wprowadzić - Dinoboty.
Na razie to tyle. Do przeczytania. Pozdrawiam ;-)
***Niki***

1 komentarz:

  1. NIEEE!!! Tylko nie koniec! jedyne co mnie pociesza to to że Blackstar szybciej się pojawi...
    Airachnid po stronie botów? Jestem ciekawa czy z Arcee by się nie pozabijały... Może ja też zacznę pisać o Transformers ;P Przyznać się który wymyślił Pajączka po stronie botów???
    Jeśli chodzi o Dinoboty to jestem za!

    OdpowiedzUsuń